مشارکت در امور بازاریابی

سیستم ارزش‌گذاری

روابط را با ساخت یک سیستم ارزش‌گذاری مشترک که ارزش‌های مشتریان‌تان و باورهای آن‌ها را منعکس می‌کند و با باورهای و ارزش‌های برندتان هم‌تراز می‌کند، تغییر دهید.

استفاده از تکنولوژی

با استفاده از تکنولوژی برای شخصی‌سازی یک تجربه فراموش نشدنی و ساخت تعاملات احساسی عمیق، به‌صورت هوشمندانه‌تر به مشتریان‌تان خدمت‌رسانی کنید. فنادم جمعی به‌معنای شکل‌دهی یک قبیله با استفاده از هنجارهای فرهنگی مشترک، زبان و سلسله‌ مراتب است.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی

اشتراک گذاری تجربیات

به مشتریان‌تان کمک کنید که تجربه‌شان را از طریق اپلیکیشن‌ها، رویدادها، شبکه‌ای اجتماعی، فروشگاه‌های آنلاین، گیمیفیکیشن (gamification) و دیگر محتواهای قانع‌کننده، با دیگران به اشتراک بگذارند.

تعدا پروژه های فعال

تعداد پروژه های بازاریابی

تعداد مشتریان خدمات بازاریابی ما

معنای واقعی بازاریابی

محصول

می‌توان محصولات را از طریق عرضه خدمات مبتنی بر اطلاعات و تعامل با نشان تجاری جهت ایجاد تجارب نشان تجاری جدید، به صورت آنلاین توسعه داد.

مکان

تغییر در تبلیغات، خرید، توزیع و استفاده از محصولات در زمان تعیین عنصر مکان در آمیخته بازاریابی لحاظ می‌شوند، عدم واسطه‌گری، واسطه‌گری متقابل و واسطه‌گری مجدد از تغییرات عمده بازاریابی بوده که باید به آن‌ها پاسخ گفت. تجزیه محتوا و خدمات از طریق ابزارچه‌ها و تغذیه رسانه چندین سایت رویدای دیگر است.

تبلیغات

باید گزینه های آنلاین برای تمامی عناصر آمیخته تبلیغاتی از تبلیغات گرفته تا فروش، ارتقای فروش، روابط عمومی، حمایت مالی، ایمیل مستقیم، نمایشگاه‌ها، تبلیغ کردن کالاها، بسته‌بندی و تبلیغات دهان به دهان برای بخش تبلیغات آمیخته بازاریابی مورد بررسی مجدد قرار گیرند.

با ما تماس بگیرید